Saturday, October 31, 2009

Day 29 - Outro B.A.-> BA






Zobudime sa do uprsaneho dna, aspon uz neni 30st, ale iba 20. pomaly sa balim a odkraglujem na bus. Miesto letiskoveho busu si vyberam MHD za par centov, ktora ale ide nieco cez 2 hodiny. Cely cas sedim na zadku jak 5 penazi, dazd a nedostatok vzduchu ma uspava. Snazim sa nezaspat, aby ma nahodou neokradli. Nakoniec sa este modlim, aby som to stihla, tak pomaly to ide. Hentych dvoch som nechala v buenos aires, mieria do Montevidea a dalej.
Na letisku prebieha vsetko jak ma, to co ma strasili, ze budem este doplacat tax k letenke, kedze pri vela letoch sa to plati dodatocne na letisku, sa nakoniec nekonalo. Miniem posledne pesos a byebye buenos aires. Vonku leje jak z krhle, turbulencia nas teda neminie. V Sao paule na letisku je celkom rusno, nalodime sa do lietadla, no odlet sa posunie asi o hodinu, skenuju batoziny. Na palube je kopec prekrikujucich sa britov. Dalsi den pristavame na londynskom heathrowe a odtial sa este trepem do viedne. Vo viedni je prijemnych 0 st. Je nedela vecer, domov sa dostanem asi o polnoci. Zajtra idem do prace. Dufam, ze je to len zly sen.
Blog Directory


Asmat - vše o cestování

No comments:

Post a Comment